torsdag 13 september 2012

Kalle Anka


Vi var och mata ankorna igår igen och massor av duvor som åkte snålskjuts ;)
Dom var tydligen hungriga för dom gick över mina fötter och när jag stod lite bredbent så kilade en anka mellan benen på mig haha
Kathleen brukar alltid få en liten bit att mata dom med eller jag rättare sagt äta själv. Det var en hungrig anka som stod bara en liten, liten bit ifrån henne och stirrade på brödbiten hon hade i handen. Då räcker tullan ut handen mot ankan och ankan försöker givetvis ta brödet från henne hihi
Kathleen vrålade högt och tårarna forsade, vet inte om ankan råkade nypa henne eller om hon bara blev rädd. Men tyckte att hela scenen var så gullig och lite halv rolig så jag försökte inte vara för elak mamma, kunde dock inte hålla mig från att le stort menas jag tröstade henne. Det gick snabbt över och sedan ville hon sitta i vagnen, då kom hon ju lite längre upp från den elaka ankan ;)

XOXO


1 kommentar:

Malin sa...

Vilja tycker det är skit kul med alla dom där ankorna med, hon blir helt tokig! :)