torsdag 20 september 2012

Åkpåse beställd!

Den som jag VILL ha men slutat tillverkas

Denna blev det men jag tror vi kommer klara oss utan två rosa ränder ;)

Var en sväng och beställde åkpåse till vintern, färgen på vår vagn har utgått. Har färgen PP Black/Pink så istället beställde jag en PP Black, får hoppas att det inte ser allt för knasigt ut. Men det ska nog gå bra :)
Sen svängde jag förbi H&M som ligger såååå långt bort från alla andra affärer på Backaplan, så tyvärr blir det allt för sällan. Men hittade ett par söta leggings till Kathleen, ska försöka slänga in lite bilder imorgon.
Nästa vecka är det sista veckan på inskolningen, eftersom det var 5veckor från det hon skulle börja fram tills jag började jobba så har vi haft god tid på oss. Hann vi till och med att vara sjuk i 1,5 v så det var väl tur att jag hade så mycket tid. Men nästa vecka blir det sista veckan på min mammaledighet :( 
Jag tycker faktiskt inte det är jobbigt att lämna henne om jag ska vara ärlig MEN tycker det ska bli tråkigt att lämna henne 10 TIMMAR på förskolan. Det är så himla långt tid, även om jag bara kommer jobba 3 dagar i veckan. Sen har jag så svårt att väcka henne när hon sover, ska lämna henne ca 6 på morgonen och det kommer däremot kännas i hjärtat kan jag lova. Jag kommer sakna henne så, har aldrig varit ifrån henne så länge :S

XOXO

1 kommentar:

Malin sa...

Neee jag har inga direkta mått på grytan, jag slänger i lite som jag känner för och smakar av under tiden =)