tisdag 25 september 2012

Vad fånig man kan vara :D


Idag när jag skulle hämta Kathleen var jag lite smått nervös så jag var där en kvart tidigare än dom sagt, alla låg och sov. Så jag fick snällt sitta och vänta i en halvtimma innan lillsnuttan vaknade, hon sov över en timma på förskolan. Det är ju super! Och hon vaknade lugnt och stilla reagerade inte värst mycket när hon såg mig men ville givetvis sitta i mitt knä, allt gick så smidigt och bra. Nu känns det mest fånigt att jag varit så orolig innan :)
Så trygg måste hon ju känna sig på förskolan annars hade detta aldrig fungerat, imorgon försöker vi igen. Ska se om jag hinner städa lite här hemma, för det har jag kommit efter med kan jag ju lova. 

XOXO

1 kommentar:

Malin sa...

Va skönt att det funkar så bra, hoppas det håller i sig! Börjar du jobba på måndag?