fredag 21 september 2012

Underbara kollektion


Jag verkligen älskar kollektionen Newbie, ni har säkert hört det förr så då kan det inte skada att säga det igen ;)
Nu har dom gjort en kollektion för lite äldre barn och vuxna men dom kallar den inte för Newbie men den har samma tryck som den dom har på den nya Newbie kollektionen. Det blev i alla fall en panda klänning till Kathleen, till den blev den gråa kabelstickade leggings men knappar ned till. Funderar på att köpa något till mig själv i denna kollektion dock inte en klänning med panda tryck (som faktiskt finns), så fint!

XOXO

4 kommentarer:

Malin sa...

Åh jag älskar också newbie, saknar verkligen dom kläderna!
Jag kan ju skriva till dig vad jag använde på ett ungefär :)
800 g nötfärs
5 stora potatisar
4 morötter
1 röd paprika
1 grön paprika
2 gula lökar
1köttbuljong
3 matskedar tomat pure
½då chillisås
2 burk krossade tomater
2klyftor vitlök
Och kryddorna får man krydda på efter smak, jag gillar när det smakar ganska så mycket spiskummin så det drog jag i ganska så mycket men det där är ju en smaksak :)

Jag tror att det kommer att bli jätte bra med dagis, bara Vilja får bli fullt frisk så tror jag att det kommer att ge med sig... Hon har nästan varit sjuk sedan hon började så det är inte så konstigt att det tar lite tid sen är dom fortf små... Man får inte glömma det... Vilja är ju född för tidigt med och man märker inte av det så mycket men i detta läget så kanske det märks att hon är lite mindre...
Ja jag vet inte, jag tror och hoppas att det ska bli bra tillslut :)

Måste bara fråga, vart bor ni i kville? Tyckte jag såg er i närheten av mitt hus häromdagen :)

Malin sa...

Vilja är född 6 veckor för tidigt.... Så tex när hon lärde sig att gå så tog hon sina första steg lagom tills då hon var planerad. Jag träffade en mamma på föräldragruppen gruppen och vi var beräknade på samma dag men Vilja föddes ju för tidigt och Stella som hon heter kom nästan tre veckor för sent men dom två är ju jätte synkade och gör ungefär samma saker runt samma tid så där märker man att Vilja är för tidigt men att hon istället följer sin beräknade ålder...

Nee men ser där, då bor vi ju grannar nästan! :) Vi bor på Madängsgatan :)
Vi får ju ta och ses med tjejerna nån gång! :)

Malin sa...

Vilja blir 18 månader den 6 oktober, hur gammal är kathleen ?

Malin sa...

Oj, det skiljer ju bara några dagar! :) va kul! :)