onsdag 5 september 2012

Härlig natt

Lovade mig själv att gå och lägga mig tidigt men här sitter jag, måste ha lite egentid på kvällen annars blir jag galen ;)
Fast å andra sidan måste jag få sova efter dessa dagar, denna natten som var va obeskrivligt jobbig. Tror jag somnade klockan 6 på morgonen. Efter hög feber, kräkningar, ett besök på Östra och åter hög feber så fick jag vila ögonen i hela 4h. Men nu har vi antibiotika för dubbelsidig öroninflammation (IGEN) för Kathleen så nu ska det allt bli bättre. Tur att vi hade så mycket tid på oss att skola in på förskolan annars hade vi aldrig hunnit, då börjar vi väl om nu på måndag igen.
Nä nu ska jag släpa mig i säng!

XOXO

2 kommentarer:

Malin sa...

ja hon har dubbelsidig öroninflammation, var på vct med henne igår morse så nu blir det antibiotika i 8 dagar 3 ggr om dagen... Å hon gillar det inte.... Stackars våra små prinsessor!
säger bara tur att J kunde vabba,, hade varit fint och ringt och vabbat andra dagen på jobbet... Härlig rakning! ;)
hur ärdet kathleen nu då? får du i henne medicinen?

Malin sa...

Vi fick också kåvepenin men Vilja hatar den ( jag förstår henne!!! ) och spottar och fräser så fort hon får in det i munnen så vi har inte fått i henne mycket och nu har vi lagt ner det... Vi ska ringa till vårdcentralen imorgon och få bytt antibiotikan. Vill ändå att hon ska få i sig en kur så det verkligen är helt borta!