tisdag 29 december 2009

Feliz Navidad

Jo julen den va...va bättre när man va lite och fortfarande trodde på tomten. Men julklappar är aldrig tråkigt att få hur "gammal" man än må bli. Jag fick så mycket som.....
*Presentkort på IKEA
*Kuddar från indiska till min soffa
*Pengar
*En matta till mitt vardagsrum
*Digitalkamera
*Mascara och sminkborttagning från YSL
*Gummistövlar
och mycket mycket. Sen gick kanske inte julen som jag hade önskat. Blir lite ändringar nästa år, det är ju just de enda jag kan göra åt det, gör om gör rätt.

Jag hade en sådan underlig dröm, drömde att jag var i någon guldaffär och lånade med mig ett par förlovningsringar. Kom hem och frågade min kille om han ville förlova sig och han sa ja. Jag blev så otroligt förvånad i min dröm men endå glad. Kanske en önskedröm vem vet men det kändes bra :)

xoxo

Inga kommentarer: