onsdag 30 december 2009

För gammal?

Jag gav allt på träningen det började till och med nästan svartna för ögonen och kände mig lite svag där ett tag, skönt var det. Svettades riktigt ordentligt och sen börjar jag få riktigt bra balans på indoor walkingmaskinen. Innan det blev träning blev det shooping, smink från MAC och en jacka från Missäy. Sminket var jag 100% på att jag skulle bara ha, en ny foundation va ju inget att diskutera. Men sedan slank jag in på Missäy som jag inte varit på innan, var mycket ungdomliga kläder och mycket speciella kläder. Synd att HELA Gbg var där och handla, kommer man se ut som en i mängden efter man handlat där. En del va på gränsen till fjoortis men så såg jag en jacka. Upptäckte den faktiskt när en annan tjej prövade den, jag är usel på att se snygga plagg när dom bara hänger. Så jag provade jackan, det var något över den som jag bara tyckte om men om jag var några år yngre kanske den passat bättre. Men det var 50% rea och då är det väl bara att byta bort den på en klädbytardag tänkte jag och köpte den. Men AC jag behöver din åsikt! Kan jag gå u i denna eller är jag helt enkelt för gammal?

Tog en sväng förbi stadsmuseet innan och tjöta lite med Jenny, tiden bara flög förbi märkte jag.
Nu har precis Victoria Secret Fashion Show 2009 slutat och jag satt som klistrad. Tillkommit en ny ängel Kylie och hon passade jätte bra in. Sedan finns ju alltid Miranda Kerr att vila ögonen på och dessa underbara underkläder love, love, love.


Miranda Kerr

Kylie Bisutti

1 kommentar:

Anonym sa...

Jackan är snygg, du passar absolut i den. Puss Pappa