torsdag 17 december 2009

Min första gång

Var på snudden av överspeedad när jag va på jobbet idag, gick och la oss lite över kl 1 i natt. Men jag sova så gott, alltid jobbigt att komma till ro när man jobbar kväll sedan tidig morgon men jag sov som ett barn :) Klockan började närma sig 15, jag stod å övervägde om jag skulle avboka min träningstid. Försökte ge mig själv olika anledningar till att komma undan träningen som tex. du har jobbat bra idag vila du upp dig eller - det är ingen idé att träna nu innan jul du kommer gå upp i vikt över julhelgen bättre börja efter nyår. Men så fick en kollega mig att gå till Friskis endå. Första gången jag testade Indoor walking, brukar köra spinning eller skivstång. Det var tufft och lite trixit, behöver bättre balans än vad man tror. Står och väger om jag tycker om passet eller inte, får väl gå några gånger till innan jag kan bestämma mig.
Sitter och slö kollar på tven, väntar på Paradise hotel skall börja. Jag ogillar min syster alltså, fick mig att blir beronde av detta skit program. Blir till att äta, duscha och kolla på 6:an vid 21....och sedan S*Ä*N*G*E*N. Love, peace and understanding!

xoxo

Inga kommentarer: