söndag 20 december 2009

Just det....

Min diskmaskin har gått sönder, den låter lite lustigt precis som den var j-vligt trött. Nu på senare dagar har jag försökt att typ "laga" den men nu låter den inte alls glad på mig längre :) Grymma liv vilket misär jag lever i får gå tillbaka flera år i tiden känns det som och börja diska förhand. Denna julen tror jag att jag kommer få jätte grymma julklappar. Varför finns det bara skit på tven så här sent? Imorgon har jag en del framför mig, ska röja upp lite i lägenheten för sedan åker bort ett par dagar. Vet ni att Pringels har kommit ut med en ny smak, grill väldigt god. Inte lika löksmakig som Estrella och Olw:s kan smaka. Nu en tallrik senare med Pasta Carbonara, lite Pringels och Coca cola så börjar jag bli trött.

See you tomorrow XoXo

Inga kommentarer: