söndag 20 december 2009

Pappa kallade mig nörd *fnys*

Jo jag vet att jag gick upp efter klockan tolv och gick raka spåret in i vardagsrummet och satte på datorn. Först mailen, FB, bloggen, lägenhetsbyte mm. Sen ringde mamma pratade lite skit med henne i en timma. Så upptäckte jag ett spel som min lillebror har på sitt Xbox som jag laddade ned och där blev jag sittande i ca en timma. Samtal från pappa avbryter mig när han vill fråga om julklapps tips till Thea. Han frågar mig vad jag gör och då erkänner jag ju så klart och säger att jag spelar, -Vilken nörd du är. Så ja jaaag vet jag är en nörd :) Nu har jag gjort som jag och AC skulle gjort efter en myskväll, ätit upp godisresterna till frukost medans jag kollar på Dance your ass off. Detta avsnitt var deras utmaning Poledancing, såg riktigt kul ut, ska se om dom har nå¨got sådan här i göteborg. Nej nu måste jag städa lite måste vara klart tills imorgon sen är schemat tight! Guuud vad jag älskar min dator, love,love,love.

xoxo

Inga kommentarer: