onsdag 16 december 2009

Jätte tomte

Då blev det Liseberg igår endå, mysigt var det. Började med att spela lite på kexchokladhjulet gick vidare i riktning mot slänggungorna. Stannade vid ett stånd och köpt jätte päron/konjak korv, låter lite udda men det var jätte god! Gick igenom tomteland, åkte sagoslottet, och lisebergstornet. Sen vann han en jätte tomte åt mig sååå söt :) och lite små godis, Lindhs choklad å en chipspåse. Mot slutet så började de snö, perfekt väder att strosa på Liseberg! Om man har rätt kläder och skor men det hade jag synd att sällskapet inte var lika smart som mig hihi. Nej nu blir det sängen för mig blir till att jobba imorgon.


XOXO

2 kommentarer:

Kardiologapan sa...

"Stannade vid ett stånd" *fniss*

Kikkel sa...

Ha ha ha läs och lär :)

Stånd kan syfta på flera saker:
* en samhällsklass, se stånd (samhällsklass)
* manlig erektion i vardagligt tal
* en liten kiosk, se marknadsstånd
* en ställning för jakthundar


Jag förstår att du tog det som andra punkten :)