tisdag 29 december 2009

Hoppa i säng med Harry

Okej jag är proppmätt, pizzakartongen har jag inte orkat ta bort, har inte packat upp mina julklappar som jag hämtade, tvätten har jag inte vikt ihop, inte orkat tvättat håret, inte bäddat sängen, orkar till och med inte kolla på filmen. Tänker lägga mig i sängen och läsa lite Harrrrry Pottttter (med ett väldigt brittiskt uttal), det är en ny dag imorgon då kan jag städa, träna och hinna med att kolla på Victoria Secrets fashion show 2009 den får man inte missa. Nä nu blir det en flaska vatten och sängen. Snart är det i alla fall nyår och jag hoppas alla har spännande planer och en otroligt snygg klänning till nyårskvällen, själv ska jag jobba, missar fyrverkerierna och allt. Men det blir nog ett glas Azti när jag kommer hem på kvällen, kan ju blogga om hur rolig jag hade på jobbet vet jag :)

Sleep tight xoxo

Inga kommentarer: