söndag 9 oktober 2011

Åkpåse

Ja då ska jag slänga in ett litet inlägg innan det blir dags för att gå och lägga mig bredvid min underbara lilla dotter. Inte hänt så mycket faktiskt sen i Torsdags då jag senast skrev, fredagen var väldigt lugn det blev bara till att laga lite mat (som jag gör varje dag) och lite kvällsmys.
Lördagen var jag hemma hos min syster väldigt tidigt för att ta Thea till sin dans för min syster jobbade, min mamma passade henne men hon hittar inte här i Göteborg :)
Söndagen ja det är ju idag, jo vi har haft besök idag. Sen har jag städat lite, dammsugit, moppat golven och dammtorkat. Fick ta mig en välförtjänt dusch efteråt, lillfia somnade redan vid 10 tiden så jag har haft lite tid för mig själv ikväll. Imorgon ska vi in mot stan på ett möte och en sväng in till stan, ska hämta upp åkpåsen till vagnen jag köpt. Köpte en åkpåse som är speciellt för Kathleens vagn "Brio Sing", den är lite mindre än vanliga vagnar så denna åkpåse ska passa bättre så den inte hänger utanför kanten eller att man måste knöla den. Det blev svart det passar ju bäst till min (hennes) beigea/svarta vagn men det var inte jätte lätt att få tag på. På många ställen var färgen svart utsåld och dom skulle få in den runt v 47, s länge kan jag inte vänta.


XOXO

Inga kommentarer: