söndag 30 oktober 2011

Fruktansvärt mycket att göra

Nu äntligen efter över en vecka orkar jag slänga in en uppdatering. Mycket har hänt vi var ju uppe en sväng till Färgelanda då en av mina systrar fyllde år, av oss fick hon en bola. Vi har bla. varit på ÖF en sväng, fredagsmys med Daniel igen och nu i helgen fick jag ta hand om min syster som opererat sig. Diska, laga mat mm. och nu sitter jag här i soffan är ganska mör med en vecka som gått i 170km/h, nästa vecka kommer bli likadan. Inte en enda dag som vi är "lediga", jo nästa söndag. Då ska vi ta det riktigt lugnt för då vill jag vila lite.
Imorgon ska vi hälsa på en tjej från mammagruppen som bor i Kungälv, sen borde jag väl tänka ut vad jag ska bjuda på till helgen. Lite födelsedagsfika vankas, kom och tänka på det igår att jag fyller ju på torsdag. När man var liten/mindre så väntade man som en tok, nu slår det en några dagar innan.

XOXO

Inga kommentarer: