måndag 10 oktober 2011

Så fin byxdress

Ja då sitter jag här återigen på småtimmarna, skönt Kathleen börjar få lite rytm på tillvaron och somnar mellan 21-22. Dom flesta kanske tycker men vad sent men tro mig när man släpat på en liten bebis fram och tillbaka i lägenheten vanligtvis till 23-01 så är det lyx när hon somnar 21:30 ;)
Nä men det hände något för några veckor sedan hon bara drog in på sömnstunderna, så istället för ca 3-4 gånger per dag sover hon nu enbart 2 gånger per dag och så ordnade sig kvällarna också. Hon börjar bli stor min lilla ladybug!
Blev aldrig in till stan idag för att hämta åkpåsen, när vi var i Haga ringde min syster och bjöd oss på lunch. Men jag hann en sväng in på Villervalla som ligger i Haga, tycker det finns så mycket fint men kan aldrig bestämma mig för vad, VAD jag vill ha allt. Men det blev dock "bara" en byxdress i jeans till Kathleen idag, hittade för någon dag sedan en body på Babyproffsen så lite då och då. Får lägga upp bilder imorgon för NU orkar jag inte.
Imorgon blir det en lugn dag, förmodligen en sväng till en ÖF som har babycafé precis i närheten. Och efter det så måste vi handla lite mat, många fler "måsten" har vi inte. Dock har vi något litet att göra nästan varje dag hela denna veckan, så sysslolösa är det svårt att bli.

XOXO

Inga kommentarer: