onsdag 12 oktober 2011

6 månader har redan gått

Bara några timmar gammal

Idag är lillskruttan 6 månader, hon är inte så liten längre. Tänk att ett halvår flugit förbi så snabbt, det känns som det inte var så länge när hon låg bredvid mig i soffan och kunde sova på en liten soffkudde. Nu är hon är stor tjej som försöker hålla balansen när hon sitter och står menad hon håller sig i soffkanten. Hon har blivit så himla lång och när jag går igenom hennes gamla kläder är det svårt att komma ihåg att hon var så liten som stl 50 och då var dom kläderna för stora för min lilla skrutt på 47 cm och 3232g. Jag läste igenom min personliga dagbok jag hade på mobilen för att kunna ta mig igenom veckorna med illamående, trötthet och när magen blev tyngre. Känns som det var igår jag satt med en stor badboll till mage, varje gång jag läser det blir jag lite tårögd och speciellt när jag läser inlägget då jag trodde jag förlorat henne. Men så gick det så här bra och idag är hon bortom ordet PERFEKT.
Med dom orden ska jag nog gå och lägga mig, jag med lillfia somnade vi 20 snåret så då vaknar hon tidigare imorgon. För imorgon blir det ÖF i Haga med alla enastående mammor med deras bebisar. Då blir det premiär för Kathleen med sin sittdel och åkpåse, jag hoppas hon kommer sitta jätte bra i den och blir nöjd å glad.

XOXO

Inga kommentarer: