söndag 2 oktober 2011

Jag är fast i träsket

Ja min bortförklaring eller snarare förklaring till min långa frånvaro är "Wordfeud". Det är riktigt farligt och nu dom två senaste dagarna/nätterna så har det blivit riktigt sent, för jag kan inte spela när Kathleen är vaken. Så jag väntar tills hon sover, hon har somnat 00:30 tack för den televerket.
Det är väl bara för jag velat spela :) Nu satt jag här igen och bara spelade och spelade, Kathleen somnade tidigt. Men så kände jag NÄÄÄ har kan jag inte sitta, disken kan ställas in osv. Fan jag har väl ett liv?!?
Så nu är jag på Wordfeud-rehab tills imorgon haha.
Ikväll ska jag blogga, kolla tven och faktiskt hinna med saker. Och försöka lägga mig innan 02:00 som dessa två andra nätter.
Idag var vi ute på stan en sväng med syster, igår så var vi en sväng till läkaren.
Min lillebror har fått scharlakansfeber och det visade sig idag att min andra brors son har också fått det.
Men testen på Kathleen var negativa och det var väl skönt det.
Sen prövade vi lite morotspuré fast det var ingen höjdare, det är lustigt för potatis går mycket bättre.
Vår vecka som kommer är hur lugn som helst eller ja beror på hur jag vill ha det. Finns två stycken öppna förskolor i mitt område som har öppet mån-tor, sen ÖF i Haga på torsdag. Besök av en vän och hennes charmiga lilla dotter på fredag, på fredag eftermiddag kommer mamma och stannar tills på söndag. Och vips hade vi hela veckan bokad se så lätt det va :)


XOXO

Inga kommentarer: