torsdag 20 oktober 2011

Mer newbie

Vi har häckat inne någon dag då lillfia blev snorig och vi vill "mota Olle i grind" då vi ska simma på lördag. Men idag när solen lyste FAST det var riktigt kyligt ute så tog vi oss en promenad i trädgårdsföreningen med Diana, lilla Amina och Dianas syster med barn.
Imorgon blir det till att tvätta sen på kvällen kommer Daniel och hälsar på, så är det babysim och Färgelanda på lördag. Sitter nu och kollar på vilken tid vi ska åka, packa få vi göra imorgon.
Annars har jag roat mig med att rensa i Kathleens klädlådor, rafsat bort gamla kläder hon växt ur och ersatt med nya ;)
Jag vet att jag skulle lägg ut bilder på lite kläder jag köpt så det blir några bilder nu och några förhoppningsvis imorgon. Som vanligt lite newbiekläder som ni ser, sen var det lite blandat med pyjamasar, bodys sånt som hon växt ur. Ut med det gamla in med det nya!

XOXO

Inga kommentarer: