tisdag 1 september 2009

1:a September

Jo kakan på jobbet igår gjorde succé, speciellt den med nötter och choklad på. Jag som ansträngde mig och gjorde en utan för nöt allergiker :) Men men bara dom tyckte den var god så! Sen fick jag en liten avskedspresent naaaaw. Två ljusbehållare med stenar i som man kan ha värme ljus i inslaget i cellofan Jag blev rörd! Kommer sakna mottagningsarbetet :( jag som precis börjar komma in i den riktigt bra. Men men man stänger aldrig en dörr man öppnar bara nya så nu får vi se vad för äventyr detta blir.
En sak som jag noterade igår på väg till jobbet va att det är väldigt mycket kontrollanter ute just nu. Såg dom i stan igår blev kontrollerad i förrgår. Sen i torsdags såg jag och sSteffa dom vid frihamnen, dom gjorde en kontollrazzia när dom springer på 17st och ta alla på en gång lite häftigt endå. Så se upp där ute alla som åker olagligt inte någon bra tid att göra det på.

Jag vill inte att min rytm ska förstöras när det gäller min sömn, när ja precis har fått in att jag blir trött vid 22 och vaknar 7:30 helt av mig själv. Idag har jag sovmorgon börjar min först dag kl 17 ändå vaknade jag ca 7:30låg kvar och drog mig till 8 och fantisera om kläder :) Det brukar jag göra, vad jag ska ha på mig, vad som ser bra ut lite......planering. Det finns två tjejer so jag tycker klär sig så himla snyggt det är Hillary Duff och Lauren Conrad, deras klädstil är så himla snygg sen är dom så grymt snygga och söta överhuvudtaget!


Hillary Duff


Lauren Conrad

Inga kommentarer: