lördag 26 september 2009

Inofficiellt är vi ihop

Okej det är lördag morgon eller ja förmiddag för vissa. Jag sitter här och väntar vid mobilen på att min syster ska höra av sig, hon skickade ett mess igår vid ca 18.30 där det stod lite lätt - Ja då är man på BB kram. Och jag skicka direkt tillbaka inget svar, ringde på varenda telefon som fanns men inget svar. Jag blev jätte glad och började hoppa upp och ned, ringde AC, pappa, Steffa, mamma. AC sa bara lugna ned dig du kan inte göra något just nu sätt dig och kolla på en film, kolla på Twilight och den va ju sååååå bra varför har jag inte kollat på den innan???? Men det hjälpte faktiskt lugnade ned mig men sov lite halv dåligt faktiskt. Har inte hört något än, en liiiten del är rädd att något har gått fel men jag vill inte tänka så. Ska bli så kul att få ett mess, ska fråga om jag får komma och krama lite på dom båda :)


xoxo


Inga kommentarer: