tisdag 15 september 2009

Sitter och väntar

Har kört honom till arbetsintervju, väntar på att han ska ringa och säga att jag fick det kom och hämta mig :) Jag ska göra iordning lite mat och ta med honom upp på ramberget sedan och äta lite middag i solen. Nu ska jag väl gör lite sallad sen blir det tacopaj och iskallt vatten. På lördag blir det Pablo, innan det blir det middag ska boka bord vet bara inte vilken resturang jag ska välja står och väger mellan två Texas long horn eller El corazon, tapas eller grillat? Blir nog grillat men El corazon är lite romantiskare, fast iofs han är kille så det märker inte han endå hahahha
mina blommor håller sig, hade en dröm att dom vissna :( Nej nu måste jag skynda mig!

xoxo

1 kommentar:

mamms sa...

n!
Dana, som spådamen heter, har jag inte nummret till, men skall kolla med min väninna imorgon. Ber att få återkomma, ha det gott!Hej, tack för kommentare