torsdag 3 september 2009

Sssshussi

Japp då har jag börjat på avdelning igen efter 9 månader på mottagning, känns riktigt bra. Idag fastnade min nyckel i skåpet, klämde fast remmen i väskan så man kunde inte öppna det. Så där stod jag med min väska, plånbok, lägenhetsnyckel ALLT i skåpet. Vi var 6 personer tills jag letade upp vår lilla verktygslåda och jag gjorde hela nyckeln skev men jag fick då faaaan upp skåpet :)

Sedan va jag och luncha med en gammal kollega, sedan hälsa jag på min förr, förr, förra avdelning Transplantation. Underbara människor där, dom saknar jag!
Iväg för att träffa min höggravida syster, hon lärde mig äta sushi idag :) Jag åt hela 3 st inside out dom va as goda! Jag åt en med lax en gång för ca 4 år sen, jag tuggade och tuggade sedan åkte den ut. Jag tycker inte om fisk, förutom fisk
bullar och fiskpinnar :) Det får alltså inte smaka fisk. Men dessa är ju vegetariska, jätte goda! Jag är stolt för jag har vääägrat smaka på det igen sedan min hemska upplevelse med sushi för 4 år sedan. Men jag har ändrat uppfattning, jag är lite sugen nu faktiskt hahahaha

Nej nu ska jag handla lite sen för jag övernattnings besök ;)

xoxo




Inga kommentarer: