lördag 5 september 2009

Trött och mätt, mest mätt!

Nu sitter jag här nedsjunken i soffan. Har på tv:en i bakrunden men mest för att den ger ljus och ljud ifrån sig. Min dag har i princip handlat om god mat hela dagen. Det har varit en riktig lördag, efter frukost runt 11 så gick jag och la mig. Vågar knappt skriva när jag gick upp men jag tror det va halv 3 :) då gick jag upp för att gå på toa sen fick jag tviiinga mig att vara vaken. Konstigt, sov väl igen den jag missar på veckodagarna när jag går upp halv 6.
Efter det åt jag lunch/middag pastasallad, nu på kvällen åt jag efterrätten Lalilas lyxkladdkaka *mmmm*. Men nu är jag mätt, riktigt mätt!

Jag läste Katrin Zytomierska blogg, i början tyckte jag hon va helt puckad. Skrev om att hon bara drack PULVER och hyllade Angelina Jolie genom att inte äta och att det är faktiskt riiiktigt jobbigt att inte äta. Jag bara häpnade över all skit hon skrev och tänkte på hur många unga tjejer som läste hennes blogg och påverkas av hennes skitsnack om att svälta sig. Det var ett bra tag sedan jag orkade läsa hennes sjuka blogg men jag hade en del tid över så jag läste alla mina favorit bloggar och sedan hennes, Katrins. Så överblickade jag den så där lätt, hon skriver inget vettigt så men så hittade jag några youtube klipp på henne med The Voice. Asså denna tjej har ju faktiskt humor! Hoppas det inte bara var tillfälligt och att allt i största del är ironi hon skriver i sin blogg. Det kan ju vara så att hon driver, jag hoppas det för hennes skull, för resten hon skriver är ganska ointressant.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror hon driver rätt mycket, även om hon säkert har någon form av ätstörning/kroppssynsförvrängning...

Men ändå, det är ju tråkigt för det.