tisdag 22 september 2009

Känns nyttigt och bra

Jobbade naturligtvis idag men direkt efter jobbet gick jag och träna, oftast brukar jag åka hem och träna på kvällen men nu på det sista har jag inte orkat. Men idag gjorde jag det bara, gäspa hela passet igenom =) en jag gjorde det! Efter det åkte jag hem och handlade, traskade hem för att laga lite mat, grekiska färsbiffar med fetaost i. Sen kom greken förbi och vi åt en otroligt god lunch/middag, ja det var jäklar vad gott det blev vilket teamwork. Sen somna vi på soffan en stund jag vaknade av att någon dreglade lite "lätt" på mig haha. Nu ska jag göra iordning mig och lite i lägenheten sen blir det bums i sängen.

Å jag längtar till Svenska Hollywoodfruar :) dom är bara för roliga!
PS: Jag ska göra mina naglar imorgon!!!

See yaaa xoxo

Inga kommentarer: