fredag 18 september 2009

Japp då var det fredagsmys

Sitter här hemma, höll på att somna förut som vanligt :) Idag skulle jag egentligen träffat några kollegor från avd 2 på BersÅbar men orkade inte. En tjejkompis till mig Veronica ringde hon var liksom jag inte direkt sugen på att orka sig ut. Jag handlade två T-shirtar istället och ett par jeans hihi sedan en azti som jag tänker avnjuta kall här hemma i lugn och ro med chips och film. Inget städ i dag heller, förvånade va? Däremot har jag målat naglarna inför imorgon kväll knall röda och till det blir det röda läppar och en svart klänning. På förmiddagen kommer mormor, och moster sen hörde jag av pappa att han också skulle komma ned. Få se hur mycket jag orkar, måste ju hinna sova middag innan jag och Mr S ska ut på kvällen. Söndagen blir det upp till farmor och säga grattis, bra där Christel att komma ihåg köp födelsedags present åt lilla farmor!

Och för alla er som inte vet så är det beräknat att jag skall bli moster på söndag. Dock tror jag att min syster går över tiden men det ska blir så kul, gissa vem som blir första besökaren?! :) Vad kul att få köpa riktigt fina rosa barnkläder, å jag dör så sött!!!
Nej nej hur mycket jag än vill prata om min systerdotter så måste jag slänga på mig något och springa ned till affären och köpa lite chips detta går inte, då hinner dom stänga sedan så somnar jag så blir det inget fredagsmys. Ni får klara er själv till nästa gång.

xoxo

Inga kommentarer: