onsdag 9 september 2009

Vet inte riktigt vad jag ska säga :)

Jobbade idag på förmiddagen, sedan tillbringade jag en jätte mysig eftermiddag med min syster, mamma och moster. Tror vi gick hela göteborg runt, va så trött i fötterna efter det va. Men jag inhandlade en väldigt fin tröja dock :) Köpte biljetter till Pablo Francisco den 19/9 kl 20:00. Och en liten present som va uppskattad...tror jag, jo det va den nog :) Såg så mycket fint till Sandra/Thea, finns så mycket fina barnkläder, skulle kunna handla ihjäl mig. Fast det kan jag göra endå även om det inte fanns barnkläder hihihi. Blev lite mat på andralångg. på den bästa indiska resturangen i göteborg, en sväng mot innerstan och avsluta med en fika på condeco. Sen strejka ja och mina fötter.....

Blev upphämtad av en blå opel, åt lite kvällsmat. Sen skulle vi bara vila ögonen för han skulle kolla på fotboll, vaknade kl 19:57 så det var ju gött kört för hans del. Men han lyckades se slutet fast dock inte med hans kompisar han planerat med. Kanske inte lika kul och kolla med en tjej som sitter och tänker på vad hon ska ha på sig nästa dag till jobbet och att hon bara MÅSTE måla naglarna innan imorgon. Så jag försökte vara lite delaktig fast jag lyckas inte så bra :) men jag försöker! Och eftersom greken tycker det är piiinsamt spelat av Sverige pga att Malta tydligen är värdelösa och inte vunnit något borde det inte stå 0-0 i alla fall. Så när Kim någonting i landslager, tror han har nummer 9 ska göra ett inkast? Eller frispark? Snälla hjälp mig någon! I alla fall han får i väg bollfan mot Maltas mål förstår jag i alla fall, så ryter greken till -Bra gjort Kim. Då klappar jag honom snällt på ryggen och säger men vad duktig du är som vet vad dom heter. Oj oj den blicken jag fick där den fick mig att dra tillbaka handen snabbt som ögat =) hahaha det var tydligen inte så populärt att säga. Jag tyckte det var duktigt alla är ju blå/gula, svettiga, håret hänger i ansiktet på dom och man filmar långt ifrån och ändå hejar han på rätt spelare. Fantastiskt! Sen att man lägger så mycket tid att komma ihåg dessa namn kan vi ju diskutera vidare om, tjeeeena vad fotboll är tråkigt. Men vad gör man inte!

Jag är en snäll och förstående flicka tycker jag :)

XoXo

Inga kommentarer: