fredag 23 december 2011

Dagen före julafton

Nu får jag äntligen lite tid att tönta mig vid datorn, min mamma (Kathleens mormor) är ute på en promenad med Kathleen. Jag är jätte nervös och mår nästan lite dåligt, ringde på hennes mobil bara för att försäkra mig om att hon inte är ledsen. Men mamma hade lämnat den hemma. Ja jag vet jag är super fjantig :)
Men det har ju bara varit hon och jag sen hon kom, hon är ju bara med mig jämnt.
Nästa stora steg kommer bli när pappa/morfar ska passa henne då jag ska på massage på Hagabadet som jag fick i present, ja la precis en stor suck.
Det har nästan gått en hel vecka här uppe i Färgelanda nu och vi har varit på kalas, sovit hemma hos pappa/morfar med min syster och Kathleens kusin Thea. Passat på att hälsa på min farmor och farfar, sovit hos mormor/G mormor och nu är vi hemma hos mamma/mormor. Ja som ni hör så har vi i princip varit runt hos hela släkten, vi planerar att åka hem till pappa eftermiddag.

Vi har också hunnit med att baka lite julgodis som snickers, snöbollar, ischocklad. Klätt granen hos mormor/G mormor men jag har fortfarande inte fått någon "julkänsla", jag har för mig att det var samma förra året men vips kände jag -Ååå nu är det JUL. Ingen känsla detta året, är det för man är vuxen eller bara ur fas? Har inte blivit någon Jul på Liseberg, har inte tagit in någon gran till oss. Jaja får väl sattsa på att hitta julkänslan nästa år istället, nu är nästa stora dag Nyår som firas med syster, Thea, mamma och Simon nere i Göteborg.
Eller ja Julafton har ju inte varit än :)

XOXO

1 kommentar:

Lotten sa...

Passar på att önska dig och din prinsessa en riktigt god och fin jul och ett gott nytt 2012! Kram ♥