torsdag 29 december 2011

Dessa tänder

Då har snuttan 39,6° feber igen men jag skymta en till tand så förhoppningsvis är feber borta tills imorgon. Vi är då i alla fall på hemmaplan igen, det har varit super trevligt hos familjen men det var skönt att få landa hemma igen. Så gott jag sov i natt var det ett tag sedan jag gjorde, vår stora säng bara Kathleen och jag.
Både jag och Kathleen har fått så fina julklappar, packade upp det sista idag. Packningen som vi kom hem med igår tog upp större delen av vardagsrummet, känns att man behöver större lägenhet. Menas vi har varit uppe i Färgelanda har Kathleen lagt sig till med nya ljud och utvecklingen går i rasande takt framåt, var ett tag sedan nu hon ställde sig upp helt själv och nu går det inte långa stunden innan hon försöker dra sig upp mot något. Nu börjar farliga tider när hon ställer sig och ramlar baklänges eller får tag i något och drar det i golvet.
Hemma hon min syster igår, då vi hade en försenad julafton för Thea, ja för Kathleens, Sandra och min skull också :)

Då åt Kathleen en HEL barnmatsburk och idag åt hon en hel mellanmålsburk jiipiieee! Idag hjälpte även lillskruttan till att laga mat men till sist såg den där potatisen mamma skalade så god ut så hon var bara TVUNGEN att smaka. Skala en till liten bara till henne som hon fick skava på, känns nog gott när det kliar i munnen.
För övrigt ser det ut som en bomb exploderat här hemma, en stor bomb med leksaker. Får ut och handla förvaringslåda till Kathleens leksaker, hon fick två presentkort på Liten Karin och jag vet precis vad hon ska få!

XOXO

Inga kommentarer: