lördag 10 december 2011

En sann kämpe

Jag det har varit en lång dag och min skatt har varit SÅ duktig. Har ju handlat klart nästan alla julklappar, har mamma och lillebror kvar men jag har ett hum om vad jag ska köpa det är bara få tid till det. Mysigt att handla med hela familjen som varit en tradition länge för oss, jag tror att vi har gjort detta i ja MINST 10år om inte längre. Efter shoppingen åker vi alla och äter idag avslutade vi på Bamboo som är en Mongolisk barbeque restaurang.
Kathleen var ju självklart med hela tiden och skötte sig väldigt bra, lite ledsen när hon blev trött men kan man klandra henne?!
När vi kom hem var hon så lättad att äntligen få sitta på golvet och skumpa omkring. Sen såg jag ett par händer leta sig upp på tv-bänken och så reser hon sig upp så hon står på knä. Givetvis så slänger jag mig efter kameran och klumpar runt så hon blir lite störd av allt detta och sätter sig ned igen. BRA MAMMA! Efter det försökte hon lite halv lamt men inget mer än så, får väl ha kameran fast limmad i handen hädan efter.
För övrigt är jag sjukt nöjd med alla julklappar, tror dom kommer bli en hit i år (igen).

XOXO

Inga kommentarer: