måndag 12 december 2011

Jäkla majskorkar

Jag gav min lilla sockertopp en majskrok idag, satt och kollade länge och väl. Så tog jag en tugga BLÄ dom är så äckliga, tog en till tugga. Eller? Jo men BLÄ, ELLER? Till sist hade jag ätit 7, 8 stycken. Dom va inte så jädra dumma ändå :)
Kathleen åt två sen satt hon och kollade på när mamma mumsade i sig hennes majskrokar, fin mamma. Men man ska ju visa att man äter samma sak som dom, kanske frestade henne med att äta vem vet?!?
Jag vaknade med en sådan jädra nackspärr så det var kusligt, man går runt som man är stel opererad och ser vrål förstoppad ut. Skulle egentligen iväg till jobbet idag och fixat papper men det fanns inte tid till det. Planerar att ta det imorgon plus alla andra ärenden som att hämta upp gipstavlor, korten på Kathleen, för på onsdag ska jag tvätta. Torsdag julbord i Haga sen på fredag åker vi till Färgelanda och stannar ett tag. Så allt måste flyta på om mitt schema ska gå ihop.
Igår borstade jag Kathleens tänder för första gången, hon såg skeptisk ut men gick väldigt bra. Idag var det samma procedur och det var nog lite roligt ändå upptäckte hon :)

XOXO

Inga kommentarer: