fredag 9 december 2011

Innan sängen slänger jag in ett inlägg

Ja jag känner mig lite halv om halv rastlös efter en kväll men en liten pip-larsson :)
Hon sov dock hela tiden vi var på restaurangen och åt, sen har hon varit SÅ himla duktigt med att äta. Ja i hennes mått får vi ju säga för hon är ingen storätare, sen går det bättre och bättre med att lägga henne. Ja då får man pipa lite för jag var så lyckliga för allt annat bra som hon presterat och åstadkommit under dagen.
Nu på kvällen hällde jag upp ett stort glas vatten till mig och då skulle hon promp dricka ur mitt glas, det gick som en dans. Det mamma gör är väldigt intressant, har upptäckt att hon är en riktigt mammegris. Så bedårande liten dotter jag har, det kan liksom värka i hjärtat så mycket jag älskar henne. Nu ligger hon och sover sen ett tag tillbaka det ska väl jag också göra för imorgon har vi planer från morgon till kväll.
Kommer säkert glömma packa saker som VANLIGT, sån är jag!

XOXO

Inga kommentarer: