tisdag 23 augusti 2011

Buhuuu så äckligt



Gjorde en sådan äcklig omlett igår kan jag erkänna och satt å mumla bitter för Kathleen som bara satt och kollade på mig :) Det lät ungefär så här -Nä men gud vad dåligt den smakade älskling, blä den sämsta omeletten ever tur att du slipper smaka. Så åt jag upp hälften bara för jag var så himla hungrig, blev dock bättre mat idag. Då blev det ädelostgratinerad fläskfilé och det gick ju ned utan ansträngning plus några matlådor i frysen, kan vara riktigt bra att ha stressiga dagar. Igår var vi iväg med min syster samt systerdotter i trädgårdsföreningen sedan en fika på rosencafét. Hämtade också ut Kathleens kläder som kommit från H&M overall, raggsockar och mössa kan ju säga att jag skickade tillbaka overallen med stor besvikelse! Så inte alls ut som på bilden, va jätte plastig och hade en B-känlsa över den. Och då kan det vänta ett tag, dock tror jag stl 74 blir jätte bra i vinter.

XOXO

Inga kommentarer: