söndag 21 augusti 2011

Söndag

Idag tog vi en liten sväng till backaplan både jag och Kathleen behövde lite miljöombyte och frisk luft. Sen var jag tvungen att handla då det ekade i kylskåpet när vi har häckat inne i ja hur många dagar? 3 eller 4 förutom vår tripp till Östra då lillfia fick svårt att andas av allt slem :(
Men hur som haver, så hade vi ett paket att hämta på posten som ligger precis vid coop. Och ett H&M paket med overall, mössa och raggisar som också kommit men det är på ett tredje ställe och efter vi hade handlat så var vagnen så tung så vi sparade det tills imorgon. Ibland så förundras jag över mig själv faktisk, att bo på 3:e våningen UTAN hiss och inget utrymme att ha vagnen i hallen så är det en kamp varje gång. Som idag tex 2 tuuunga påsar med matvaror, liggdelen med en sovande Kathleen, skötväska, bärselen, ett paket med blöjor och paketet på posten vi hämtade ut. Jag kan ju säga att jag var riktigt svettig när jag fått springa upp och ned ett par gånger. Försöker inte tänka på hur jobbigt det egentligen är, då blir det bara värre så det är bara att bära för glatta livet och le :)


XOXO


Inga kommentarer: