söndag 28 augusti 2011

Pippi tröja

Då är vi tillbaka har haft fullt upp, besök av pappa och sen har jag varit lite stressad över allt så bloggen fick vänta lite. Igår åkte vi ned på stan även om det spöregnade, va ju inte extremt glad över att gå ut men det är inte varje dag tant Anna är i Göteborg så det va ett måste och klart värt! Kathleen fick en lite elefant av Anna och Clara som var med. Sen var jag inne på Åhléns och hämtade vår "dagispåse", fanns inte så mycket saker till Kathleen i den påsen för hon är för liten men påsen i sig var bra! Innehållet i påsen/kassen var ett fruktkex och en fruktsmoothie från småfolket, två plastmuggar, DVD med Disney filmsnuttar och en HERRENS massa av reklam och erbjudande. Kexet och fruktsmoothien från småfolket får Thea, muggarna i plast kan vara bra att ha om just Thea kommer hit och fikar eller om man ska ut på picknick. Vi passade också på att köpa en "Pippi" tröja till Kathleen, har kollat på den länge och nu kunde jag inte hejda mig längre, så nöjd :)
Idag var Daniel förbi, vi gick först till Tildas för lite mat sedan hem till mig/oss. Han tog Kathleen HELA tiden han var här, asså det var ovärdeligt! Jag fick vika ALLA tvätt jag samlat på mig och verkligen röja det som stört mig en del här hemma som också orsakat en del stress. Kan vara därför jag tyckte att mjölken "tog slut" häromdagen och fick panik, rusade till affären och köpte ersättning innan dom stängde. Men med lite lugn och ro så ordnade sig det med, tänkte försöka köpa detta The man kan dricka för att öka bröstmjölken men än så länge är Kathleen nöjd och går upp i vikt. Vill verkligen inte börja med ersättning vill amma så länge det går och är möjligt, är ju så himla mysigt och nyttigt om inte annat. Men men det blir som det blir nu ska jag inte tänka på det mer...stressa av...stressa av och andas :)


XOXO
Länk

Inga kommentarer: