måndag 1 augusti 2011

En dag i trädgårdsföreningen

Känns som klockan är halv 1 på natten kanske för att snuttan somnade så tidigt, varit lite små kinkig sen vi kom hem. Så hon somnade och vaknade, sen somnade hon och vaknade SEN somnade, å nu sover hon. Tyckte hon såg så konstig ut förut men det var för hon höll på att somna sittande i min famn igen :) Men direkt hon rör på sig måste man skumpa annars piper vi lite. Så hon ligger nära intill mig i soffan så jag når när det är dags, så det blir att sova tätt intill varandra (i natt igen hihi). Brukar alltid lägga min arm runt henne där hon ligger på en av mina kuddar bredvid mig, älsklingen min.
Vi tillbringa vår dag i trädgårdsföreningen på en filt med Diana och Amina tills det började regna, då sökte vi skydd vid rosencafét och åt en härlig lunch. Underbart mysigt nästa gång får vi hoppas att det inte börjar regna så fort hann knappt börja njuta av att sitta ute på en filt i skuggan, för då kan ju Kathleen också njuta. En nöjd Kathleen = en nöjd mamma :)
Tog en tur förbi apoteket för att kolla efter salva för barn när dom får tänder, kan ju klia, göra ont dom kan få feber mm. Men på apoteken visste dom INTE vilken salva jag menade, Diana googlade lite snabbt och det visar sig att den salvan jag tänker på finns ju i Norge. Ska se om jag får tag i den annars får vi härda :S


XOXO

Inga kommentarer: