lördag 20 augusti 2011

En liten glad groda igen

Idag vaknade min lilla grodfia med ett leende på läpparna så vi låg kvar och busade lite i sängen, hon skrattar så gott när mamma nafsar på den lilla magen. Natten gick väldigt bra även om man sover på hel spänn och direkt det kommer en host så satte jag mig upp direkt. Vaknade mitt i natten av att någon hade rullat väldigt långt åt min sida och låg å smackade mig på ryggen :) Blev lite yr vaken och satte mig upp å tänkte jaha hur kom du ända hit men super mysigt och vaknade så. Hade kurat ihop sig som en liten boll och låg å höll om mamma (kanske inte riktigt höll om men om hon hade kunnat så hade hon gjort det!).
Vi stannar inne i dag också då hon hostar en del men ändå är det bättre än igår, om det är fint väder så kanske vi kan våga oss ut imorgon för att få lite frisk luft. Ska nog ta och rensa bland hennes kläder idag och sortera ut det som är för litet och lägga undan sommarkläderna. Så synd har massor av sommarkläder som är helt oanvända och med prislappen på, Kathleen fick så många "fin" klänningar men jag såg ingen ide att ta på henne dom när vi bara skrutta runt här hemma. Men men kan ju börja lite nu menas tulltan sover middag.

XOXO

Inga kommentarer: