torsdag 4 augusti 2011

Lilla katt, lilla katt

Det var så svalt och skönt i dag morse, påminde mig lite när man är utomlands. Kan vara för det var en sval fast bris som kom in när jag öppnade balkongdörren fast man kände att det var varmt. Jag vet inte jätte konstig känsla svepte över mig och det kändes som jag var i Montenegro eller Bulgarien igen :)
Jag vaknade av att min lilla fia låg och lät som en katt, så där riktigt högt så mamma ska vakna. Så när jag tittade på henne kom det största leendet som kan inta i ett sånt litet ansikte, så underbart! Idag så är det tvättdag i värmen men man måste ju tvätta även om solen skiner, måste även plocka ned alla otroligt fina dop gåvor snart. I alla fall smyckena Kathleen fick, böckerna kan vara uppe för dom använder vi ju och läser å sjunger ur. För övrigt spanar jag lite på bröstpumpar om det blir aktuellt, när jag har så mycket mjölk så varför inte frysa in. Fast den första anledningen är att jag vill inte att Kathleen ska få för sig att tugga och bita mig i bröstet. Än så är det ingen fara på taket så vi avvaktar, men eftersom bröstmjölk är ett alternativ när jag har så mycket så varför börja med ersättning.
Nä nu blir det nog att tillaga lite mat får blir Chili con carne idag tror jag, så en sväng ned i tvättstugan för att slänga in sista maskinen.

XOXO

Inga kommentarer: