torsdag 18 augusti 2011

Lilla grodfia förkyld

Ja då var febern borta och det är bara att hälsa resten av förkylningen välkommen. Va ute en sväng igår i Haga och då var allt hyfsat, masserade inte henne heller på babymassagen. Har för mig att jag har hört att man inte ska göra det om man är sjuk, sedan sov hon ju igenom hela massagen ändå. Men i natt blev det värre så jag har nog sovit i runda slängar ca 3 timmar kanske, hon bara hostar och hostar sen sätter sitt egna slem i halsen. Hostar så mycket att det kväljer henne så kommer maten upp, så jag har pallat upp henne med 3 kuddar och sovit sittande eller ja hängande ÖVER henne för att kolla på när hon sover/andas. När vi väl somna klockan 9 på morgonen ringde telefonen klockan 11 :)
Nu har hon somnat så då ska jag passa på å vila en sväng jag med, jag tycker så synd om henne så det går sönder saker (vet inte riktigt vad som skulle kunna gå sönder men) på insidan på mig när jag ser att hon har ont. Tur att vi handlade en snabb sväng på vägen hem igår för idag blir det till att sitta inne igen, fast när man är så här trött så skulle jag inte vilja något annat!

XOXO

Inga kommentarer: