onsdag 16 november 2011

Idag blev det IKEA

Nu har jag äntligen fått min dotter att sova, tog ett litet tag men på andra försöket gick det vägen. Hon var nog lite övertrött, sov en snabb sväng när vi var på IKEA idag men vaknade bara efter 15 min. Dock var hon på strålande humör på bussen dit, inne på IKEA och på bussen hem så det var en riktigt fröjd. Blev lite smått och gott men mest saker som jag verkligen behöver som rivjärn, några barnmats skålar till Kathleen, köksredskap i plast, en vitt durkslag (som jag tycker är sååå snyggt) och en kanna men det står att det är en vas jag ska nog använda den som en tillbringare.
Blir inga kort upplagda riktigt än från i tisdags då vi var på ateljén och fotade, fick nämligen en ny tid nästa tisdag då vi ska sätta oss ned och välja bilder. Förhoppningsvis ska jag kunna slänga upp någon bild eller två efteråt, jag fick kolla lite snabbt innan vi gick och dom blev väldigt fina. Jag valde att ha på henne endast sina blåa newbie klänning då hennes blå ögon framhävs så fint, sen blev det några kort som var helt nakna men jag tyckte nog om dom när hon hade klänning med bara armar och ben under blev bäst!

XOXO

Inga kommentarer: