fredag 18 november 2011

Min älskling är sjuk....

Nu sover min prinsessa stackars lite som är sjuk :(
Det började i natt och har bara blivit värre idag så jag misstänker att vi inte får sova något denna natten heller. Kan nog bero på alla leksaker hon satt och sög på när vi var på öppna förskolan, blä jag har lite äckel-problem med leksaker dom inte gör rent som är helt nerslemmade. Så idag hade jag tänkt att ha en städa-tvätta-handla-dag men det blev bara dom två sista nämnda, hon kräver mycket närhet i vanliga fall och när hon är sjuk vill hon knappt ligga själv på skötbordet. Då blir det att dammsuga någon annan dag, ser mörkt ut för babysimmet imorgon. Men jag VÄGRAR ta med ett sjukbarn på simningen tänka bara om hon har så ont i huvudet så det bultar, menas jag står och ler å sjunger. Nej nej nej här ska vilas och kureras!

XOXO

Inga kommentarer: