lördag 26 november 2011

Snart klara som krabbor sen blir vi grodor

Idag har vi simmat lärde oss nya kommandon och flyta med flytring, det är faktiskt väldigt roligt med babysim. Blir till att fortsätta till nästa år, nu är snart kursen "Krabban" avklarad så går vi på "Grodan". Efter det kommer Fisken, Tumlaren, Späckhuggaren och Bläckfisken. Får se hur många vi hinner med innan jag börjar jobba igen, fast det är ju långt kvar :)
Ja jag kan ju säga att jag ljög igår för er eller snarare inte höll det jag sa att jag skulle göra och det var att pynta. Har inte fått upp en enda stjärna eller stake, har inte ens ljus till ljusstaken som ska stå på bordet. Första ljuset skall tändas imorgon så det blir väl till och greja på självaste första advent.
För min övertrötta bebis kom alldeles för sent i säng och hon var som en liten klängapa ikväll. Och mamma var allt för trött :)
Nä nu blir det väl sängen så man får sova lite innan min lilla fia vaknar igen.

XOXO

Inga kommentarer: