måndag 21 november 2011

Snart friska hoppas jag

Ikväll besannades väl Kathleens högsta önskan tror jag, mammas engångsskydd till nässugen är slut. Så det blev bara näsdroppar då koksaltet också är slut men vi ska ut imorgon. Dock är hon bättre ingen feber men fortfarande väldigt snorig och hostar en del, jag däremot vaknade med en rulle med taggtråd i halsen. Eller ja det kändes som det, var längesedan jag hade så ont. Så vi tog oss ut till VC som man kan promenera till på 5min men det var ingen halsfluss, läkaren sa bara att det var rött, irriterat och att man inte kan behandla virus men det kan göra ont ändå. På både gott och ont (haha), vill bara ha en mirakelkur som gör mig bättre men å andra sidan man slipper behandla och trycka i sig massor av mediciner.
På vägen hem hände något roligt, eller ja lustigt. Eller nja hur ska man säga KHARMA IS THE SHIT! Skulle dra allt men jag orkar inte skriva ned allt förlåt :)
Kathleen ligger nu och sover å jag ska göra detsamma, det är andra kvällen hon somnar på mig. Det var länge sedan hon gjorde det, var väl när hon var "liten" senast eller ja mindre. Nu går det inte att få henne somna på en eller i ens armar, armarna är glada för hon väger väl 8,5kg nu kan jag tänka. Men nu är hon sjuk och det märks, mammas lilla snutta! Hon håller modet uppe och humöret också för den delen.

XOXO

Inga kommentarer: