lördag 12 november 2011

Krabban

Idag har vi varit på babysim som vanligt, det är dock inte så många gånger kvar. Tror den sista gången är 3:e December, på både gott och ont. Lite jobbigt att man MÅSTE hålla alla lördagar bokade, jag anmälde mig till fortsättningsgruppen men till nästa år. Är så mycket i december som att baka, handla julklappar, julstäda osv. Om vi får en plats nästa år så tar jag/vi helst på en vardag men bara det inte är torsdagar för dom dagarna är speciella :)
Det var så skönt idag att ha med sig syster till badhuset, så mycket smidigare. Hon tog av och på Kathleen och jag hann göra allt det jag skulle göra fast mycket snabbare. Var egentligen meningen att vi skulle baka efteråt men min syster var inte lika sugen så det blev lite mat och lördagsmys hemma hos mig. Gick ju lika bra det med :)
Idag/kväll ska jag gå och lägga mig tidigare för Kathleen sover riktigt dåligt och har gjort dom senaste nätterna, faktiskt snart i en vecka. Resulterar i att jag sover också dåligt, lite sömn = dåligt humör/tålamod.

XOXO

2 kommentarer:

Smurfmamman sa...

Låter som en fin lördag :) och månads födelsedag :D
Ska vi ta och boka in pyssel och bakdagar du och jag :D
KRAMAR

Kikkel sa...

Det var super, hoppas eran 1 månadsdag var fin :)
Ja det kan vi väl göra det hade varit väldigt mysigt!
Kram