söndag 20 november 2011

Väldigt lätt!

Ja det är väldigt lätt att inte bli smittat när jag kollar ner på min tröja och den är täckt av dreggel och bebissnor, lillfia hostar och nyser mig rätt i ansiktet. Så i natt kröp det på mig tät i näsan, ont i halsen och härligt med feber så där på dagen. Det började ju för henne på torsdag-fredag natten med oroligt sovande och snorig näsa, sen kom febern 38.7° och hostandet, nysandet och MYCKET mer snor. Så ja vi har inte gjort så mycket än att vara inne eller ja jag var faktiskt tvungen att gå ut igår med henne även om hon hade feber. Kände mig som världens sämsta mamma men jag hade varken alvedon eller näsdroppar till henne bara koksalt men det räcker inte, så vad ska man göra?!?
Nä det spränger i huvudet och värken i hela jävla näsan, ni får klara er utan mig och mina baciller,

XOXO


2 kommentarer:

Erika sa...

Ett tips är att ge henne Mollipect innan läggdagx. Det hjälper Liama att kunna andas bättre på nätterna.

Kikkel sa...

Å tack då ska jag genast kolla detta, är så jobbigt när dom inte får luft.
Är det bättre med Liam nu?