tisdag 4 augusti 2009

Dagarna har gått fort


Var och fika med min syster idag, gud vad hennes mage växer. Snart är jag moster och jag ska bli världens bästa moster! Vi var och prova skor och jag fick springa och hämta olika storlekar och ta av henne skorna :) Kändes bra. Sedan kolla vi på barnkläder på NK, Oh my goooood vad söta men dyra. Thea (som hon då ska heta) har redan fått ett par rosa converse innan hon ens har kommit ;)

Va ett par underbara timmar vi hade i stan, såg ett par skor som jag ångrar att jag inte köpte. Får väl åka in imorgon, det va ju vinterskor men rea. Då var väldigt söta!!! Det har rullat på, det har varit så mycket runt omkring mig nu sen jag kom hem. Träffat mycket vänner och familjen, grejat viktiga nödvändiga saker. Men efter imorgon lugnar det ned sig tror jag.

Nu blir det So you think you can dance, love, love, love.
xoxo

Inga kommentarer: