onsdag 12 augusti 2009

Fullspäckad tisdag

Ja morgonen började underbart, satt och myste lite i soffan innan jag begav mig in till staden för att träffa Veronica. Tror det va 1,5 år sedan jag såg henne. Det va så skönt, vi hade verkligen jätte mycket att prata om men som sagt det har ju gått 1,5 år så det är ju en del och ta igen :)
Sedan var det filmkväll med Natta och Ebba som jag inte heller träffar för ofta, så dagen kunde inte bli så mycket bättre. Jag sov faktiskt väldigt gott den natten.

Idag (Onsdag) har jag gjort naglarna, så fina! Det kan dock vara sista gången jag får göra dom, börjar jobbet snart. Jag hann med att lägga mig i solariumet innan naglarna, så man ser lite fräsch när jag är ute på stan. Btw så stötte killen i kiosken här på hörnet på mig idag =) Sååå söt, kunde knappt svenska och så ville han fråga om vi skulle byta nummer eller om jag "fri" som han kallade det. Jag bara stod och mega log, naaaaaw.

xoxo

Inga kommentarer: