lördag 22 augusti 2009

Sweet Saturday

Sitter med min laptop i knät och bloggar är vad jag gör, kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska ha på mig ikväll bara :/ Kjol eller byxor???? Hur som helst jag har hittat så mycket fina höstkläder så jag är helt lyrisk. Blir ingen ny höstjacka dock då jag köpte en canada goose jacka förra året, eller ja jag har köpt nya jackor varje år så det få räcka!Skor däremot måste jag nog köpa :) Daniel är på väg, han ringde för en liiiten stund sen.
Får jag lite hjälp om vad jag ska ha på mig ikväll.

Jag satt och bläddra i min Cosmopolitan, såg en helt UNDERBAR tapet.
Jag funderar nästan på att tapetsera om sovrummet.
En fond vägg och dom andra vita jag är helt såld! Sen en ny säng med sängbord. Sett en jätte fin hylla.
Jag har så mycket ideer.



Underbara väder, underbara Göteborg :)
Jag saknar dig så AC!

Love you xoxo

Inga kommentarer: