torsdag 13 augusti 2009

Hur kan man?

Nä jag är upprörd, ledsen och förbannad allt på en gång. Va inne på Gina tricot och provade kläder. Gick mot utgången då jag kände mig lite naken, aaaa mina solglasögon. Vände tillbaka mot provrummet, det var upptaget så jag ropade in att jag glömt mina solglasögon där inne om hon ville kolla på golvet åt mig. Då svarar hon att det ligger ett par där inne men det är hennes. Jag var ÖVERTYGAD om att hon ljög. Hennes dotter satt på utsidan och försvann fort som F**. Gick runt och kollade, frågade personalen ingen hade sett dom. Kom ut precis på samma gång som denna kvinna så jag frågade igen om hon sett mina dior glasögon. Hon bara näää tyvärr, jag såg att hon ljög för mig och kom bara med dumma ursäkter.

Jag och min killkompis stod och kollade på henne en stund när hon såg att vi kollade försvann hon illa kvickt. Satte mig i bilen och ja jag erkänner jag började nästan gråta. Om jag hade varit ensam HADE jag börjat gråta. Så jag erkänner jag ÄR materialistisk! Nä nu är resten av dagen är förstörd.

Inga kommentarer: