söndag 23 augusti 2009

Det va riktigt länge sedan

Jag vaknade första gången vid 5:45 då klockan brukar ringa på vardagarna när jag skall till jobbet, sedan vaknade jag till vid tio tiden satte på datorn och gick och la mig vaknade två :) Jag var fortfarande trött hahah skulle kunna sova längre och det var ett bra tag sedan jag kunde sova så länge. Gud vad skönt det va helt underbart då jag har haft lite svårt att sova den senaste tiden, så gav det mig ett leende av att bara se att klockan var två. Igår va jag ju iväg och drack lite vin hos en kompis (Kalle) till Daniel. Den kvällen va med blandade känslor, till stor del va den bra. Jag hade trevligt till slut och till min glada förvåning som inte orkade gå ut på någon nattklubb så stannade vi hemma och hade en hemmafest och avslutade kvällen med.....TV-spel :) Ja jag vet är en riktigt tv-spels nörd så det va jag och 4 killar som stannade kvar. Drog mig väl hemåt vid två tiden och en av killarna att erbjöd sig följa mig hem. Vad gulligt men jag tackade nej och
skuttade hemåt.

Sedan började jag min dag med en milkshake, kanske inte lika fin som denna men jag lovar att min smakade nog godare :) Gud så gott! Nu har jag precis ätit en halv pizza och ligger å kollar på friidrott. Skulle kunna somna vilken sekund som helst tror jag, ja bara gäspar och gäspar. Ska nog göra mig iordning för jobbet imorgon och diska upp det sista sen lägga mig i sängen och kolla en film sedan soooomna!


Seee you later xoxo

Inga kommentarer: