måndag 17 augusti 2009

Såå söt

Då har jag förberett mig så gott det går, lagt fram kläder, gjort mat, ställt klockan, sagt till pappa att han ska ringa och kolla så jag kommit upp, ja allt är klart för första jobbdagen.
Va ute på en skön promenad idag, ibland känns det som jag är hemma i Färgelanda när jag går där. Så mycket natur och djur, man hör inte en bil. Vi hittade denna lilla krabaten på stigen, ha varit MASSOR av grodor men denna är väl en eftersläntrare :) Jag älskar djur (förutom insekter såna där små äckliga och getingar), men grodor jag älskar dom!

Imorgon så har jag en arbetsdag framför mig, lite samtal att ringa och så måste sola och lacka om naglarna dom har blivit så gula av solariumet tyvärr :( det är UV-lacket som gör det.

Nej nu det natti xoxo som vanligt ;)

Inga kommentarer: